1th May

God natt allihopa!

Det blev en ganska bra kväll. Den varade inte länge men det var i alla fall kul de få timmarna jag var på Skidsta.
Tyvärr tar inte datan emot bilden jag tänkte lägga in. Fan asså.
Men ändå, vi grillade, dansade, grillae marshmallows & hade kul =D
Sedan cyklade jag till majkasan och såg det sista som var kvar av den glödande askhögen.
Om 29 dagar allezmmén!
Den 30 maj kommer en liten über söt 8 veckors boxer valp hem till oss! En tik.
WHIIIIE!! :D:D
Roligt att ha en liten kompis i huset när alla andra är borta. Och annars också.

Nej, nu är det läggdags för mig. Ska sova ut länge i morgon. Hmm torsdag. Vad ska jag göra då?
Någon som har lust att göra något? : ) (A)
Kraam!


image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0