I give my heart to you

Jag kan inte lägga in bilderna ikväll. Sorry men datan dampar. Det får bli i morgon ist.
Känner att jag behöver A nu. Även om han kanske inte ens gillar mig lite. Men jag vet att han har känt något för mig, något i alla fall.
Jag sitter och lyssnar på "Warmness On The Soul" med Avenged Sevenfold och bölar. Hehe.
Så vacker låt.
Den blire akustiskt på bilduppvisningen och skolsvslutningen. Jag och Tilde. Det ska bli jätte roligt att sjunga den för den är sååå... sorglig. Och så känner jag mig just nu. Sorglig.
Om inte A är på avslutningen så... så. Jo det måste han vara.
Gud, hur länge är det jag gillat honom nu? Hmm... snart tre år, sedan jag såg honom för första gången när han skulle flytta in i huset bredvid. Jag kommer ihåg vad mina tankar var. "Han och jag".

Det måste bli det. Snart. Men jag får aldrig chansen att prata med honom. Ensam. Och efter sommaren är han på en helt annan skola och jag kommer bara att se honom hemma. Vad har jag för anledning att gå till skolan om inte han är där?

Okej, slut pratat om A and let's get to another subject.
I morgon. Ja i morgon. Vad ska jag göra då?
Svar: No fucking idéa.
Måste plugga lite matte. Och så ska jag sola och sova. Och såklart lyssna på TH.
Vad skulle jag göra utan musik? Nothing.
Jag har i alla fall bestämt att jag ska till Halmstad i sommar Och träffa Viktoria =) <3 www.wiciwici.blogg.se
Läängtaar!

Men nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Förmodligen stirra på den vackra affischen på Bill innan jag släcker lampan och lyssna klart på låten.

Skriver i morgon! Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: viktoria

DU SKA KOMMA HIT OCH JAG SKA KOMMA TILL DIG!
FÖR DET HAR JAG BESTÄMT! :D

2008-04-26 @ 15:06:16
URL: http://wiciwici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0