Lördag!

Yay, finally saturday =D
Har nyss kommit från ICA med lite lördagsgodis åt syskonen : ) Super irriterande att jag inte får äta vissa godis sorter som jag gillar för tandläkaren ._.
Men nu ska jag lägga upp den nya headern och bilderna från igår.
Tog bild på dom nya ankelbootsen men den bilden ville inte komma in i damp datorn =O

Men, enjoy :P
image3image4image5image6
image7image9image10


1. Vår jacka - H&M
2. Linne - JC
3. Tygskor - Din Sko
4. BH & Leggings - H&M
5. Dolce&Gabana solgöasögon & örhängen- H&M - Glitter
6. Munkjacka - H&M
7. Diadem & Halsband - Glitter
8. Ankelboots (Som dock inte blev med på bilden, men som kommer senare) - Wedins

Det var det!
Nu ska jag sätta upp några posters på Tokio Hotel, Kram!
<3

Kommentarer
Postat av: viktoria

skitfina kläder!

2008-04-26 @ 19:53:54
URL: http://wiciwici.blogg.se
Postat av: jahgoöfdn

så du sparde 500 dåe?

2008-04-26 @ 22:38:58
Postat av: Josefine

jahgoöfdn: vad menar du med spara 500? :)

2008-04-26 @ 22:54:37
URL: http://www.Jozzie93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0