Söndag

Hejsan allihopa! Sitter hemma hoss Frankie och lyssnar på musik. 
Jag ska nog hem snart, men usch, då måste jag plugga matte. Fan. Blir nog inge Dexter för mig ikväll.
Jaa, i morgon ska vi se bio med skolan, Ciao Bella, då vi ska cykla. Inte för att jag har nått emot det egentligen, bara det att jag har ingen lust att göra det just på morgonen.
Men det ska bli roligt att se film ist för att ha lektioner. Men då missar jag musiken. Ja, men vi ser ändå tråkiga filmer om hippiesar som röker på och dör på scener på woodstock festivaler. Saknar Pier Pressure också <3 en jätte rolig resa som jmag aldrig nånsin glömmer. MCR, ni var underbara!!!!
Jo, vad har ni haft för er i helgen då?
Jag var och hälsade på min gammel mormor i eftermiddags. Igår var det ett år sedan Gammel Mofar dog. Gud vad jag kommer ihåg begravningen. Jag sjöng en låt jag skrivit när papí spelade piano. Det var den första begravningen jag vart på.
R.I.P Eric Hillbom.
Nej nu får jag ju dåligt samvete att jag tappat bort ena örhänget jag fick av min gammelfarmor Naymie. Saknar dig Nay <3

Nu ska jag gå hem och försöka få något vettigt gjort. Kram!



Kommentarer
Postat av: viktoria

ushc! Ciao Bella (?) suger verkligen! ingen bra film. oO

2008-04-27 @ 22:57:52
URL: http://wiciwici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0