9 dagar kvar

Snart är det skolavslutning och det blir looooov! Underbart! Tänk och åka till Brämmen och ligga där och tana sig.
Sola sej alltså, tana, tan betyder ju solbränna, så jag säger tana, haha =P
Gud vad amazingly rolig jag är nu.
Back to buissness. I morgon är det Tisdag ochjag ska repa med SOS, Hannah har blivit bassist i bandet nu! väldigt roligt att äntligen få lite dunk på låtarna ; )
Det är även, vad säger man... Uppvisning av vårtat engelska projekt? hehe.
PATD har jag arbetat mest om. Så det blir kul att se de andras reaktion på "vårt" arbete. Alice och Karin är ju också med, men nej, dom har inte gjort ett skit. Men whatever, jag läser mest ändå och då får jag bättre betyg!
På fredag blir det Strömsholm!!! Whiiii. Men får inte ha med mig kameran :( Kommer tydligen tappa bort den. Fast.. jo det är ju sant.
Ska övertala mami nu att beställa min god damn cell phone nu när jag kommer hem från biblan. Blir nog mött av valp pussar! haha =D

♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0