Lördag

Jo nu är det så här, att jag gillar honom, även fast vi bara sagt hej.
Jag har cirkulerat runt hans stuga hela dagen. Men jag vet inte hur jag ska göra för att få kontakt :/
Tips?
Hur kan livet kännas underbart av en anledning, men sedan bara känns det som att kärleken aldrig kommer komma i  närheten av mig. Det är komplicerat att förklara, men jag vill, jag vill verkligen prata med honom, men samtidigt tänker jag att om jag fokuserar på ridningen, som gör mig glad, kanske jag får honom ur min hjärna...
Dom jävla sju blommorna under kudden funkade inte heller  -.-
Avsnittet av Tokio Hotel TV var roligt när Tom skulle gå igenom den där saken på flygplatsen.
Han bah "He tried to touch my wiener for 45 ,minutes" eller nått =P haha.

Men nu måste jag gå, för L är här. Som vanligt.

♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0