PATD tävling

Omg omg omg omg!!
Måste vinna! Eller, åtminstone hitta tävlingen ffs! Gud, vad jobbigt det blev nu. Ångest för fan.
Panic At The Disco ska ha en tävling på deras myspace sida (Men hittar inte tävlingen nånstans). Man kan vinna instrument och sånt till sitt band från dom eller jaa, vad dom nu sa på MTV News.
Men. Ååååh. Nån som kan ge mig tips på vart man signar upp? (a) Jag skulle bli överlycklig då!
Nu är det så att jag är desperat och måste gå in på MTV.se för att se mera, så jag säger godnatt! : *
VILL TILL HOVDE FESTIVALEN I NORGE OCH SE DOOOOOM<33 BÖÖÖHHÖÖ. (Ursäkta min addictness & Osession, I am really sorry I'm putting you guy's through this. Badly)
image74Min HETA Bakrunds bild på dataskärmen ; ) Bren <3
♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0