Söndag

Varmt varmt varmt säger jag bara! haha. Har solat med Smilla legandes på mig tsm med Cajsa idag.
Hon satt och gnällde i mitt knä hela vägen till Gd Gif. (då jag blev tvungen att gå omkring i tre timmar -.-')
Hon har ju bara åkt bil en gång så jag förstår henne.

André har avslöjat min hemlighet. Eller jag råkade säga den fast jag inte visste att han stog bredvid mig.
Jag bah: Ehm, André, hur länge har du stått där?
André: Tillräckligt länge, sa han och log. Usch, ungen är 10 år och kommer avslöja den för den som hemligheten är om.
Jag satt i tältet på Gd Gif och hotade honom att säga till hans flickvän att han var otrogen med mig mot henne, men han bara skrattade.
Så jag sa det.
Haha. Amalia bah: O_o Vaaa??
André: HON LJUGER! JAG ÄR KÄR I DIG, INTE HENNE, HON LJUGER!
Och det tror jag att hon fattade, för jag gick och sa till alla att André tyckte att dom var heta.
Rätt åt honom.

Nu ska jag kolla klart på intervju med Brendon Urie, inte för att jag hör någonting på min data men ändå =P 
Och sedan ska jag lägga mig. Jag var ASTRÖTT idag nämligen.
Ska försöka att inte vara uppe så länge idag alltså.

♥Josefine

brendon

Kommentarer
Postat av: Sesse

Vill du ha samma gul som finns i header så ska du ha #f8fe62

2008-06-01 @ 20:50:19
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0