Third Of June

Hejs allihops ; )
Gick jätte bra på tha english project. VG.
Gun tyckte bara att det gick lite fort när jag snackade min "Amerikanska dialekt" ist för UK english. Det var tydligen svårt för klassen att förstå då =P

Just nu sitter jag och skriver manus och städar rummet.
Haha, ja manus till våran film vi ska göra =D Hittade ett ascoolt nerbränt hus som var helt förstört och abandoned vid Hillesjön, fatta vad coolt asså! Skräckfilm ska det vara och den ska heta "1488" Det stod det åratalet och typ, Rozzie på huset, så vi tänkte att det skulle vara en flicka (Alice) Som skulle bli innebränd året 1488 och heta Rozzie, eller vad det nu stod. Och sedan ska Zarah (Jag, huvudpersonen), Jake, hennes pojkvän (Blondie förmodligen) & Eliott, Zarah's bästa kompis (Ellinor) typ hitta det huset och blah blah blah, ni får se den på the screen på bio när den kommer ut, haha.

Juste jag och Frankie har tänkt.
Om vi kanske vill byta skola till Solängen. Frankie ska prata Ena om att komma dit och titta nån dag liksom.
Det verkar bra i alla fall vad jag hört.
Och jag tycker det skulle vara en bra nystart för mig. Alla har något emot mig i skolan, har tydligen inte ett sånt bra rykte.
Trodde att mamma skulle typ säga ett absolut nej, men hon sa bara: Varför inte Engelska skolan?
Jag: Vet inte, men dom har så strikta regler där och man får inte ha urringning, för då blir andra "Distraherade" så det blir lite svårt för då får jag kasta alla min kläder, haha ;D
Hon sa att vi kunde åka och titta och så. Överraskande.

Juste, nu ´kom jag på att jag ska ringa henne, så CYA!

♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0