Valpkurs

Sitter på biblan just nu.
I kväll blir det valpkurs med Smilla hos Hilding!
Sex ska vi vara där. Hoppas det blir något resultat i slutet av hösten.
Hon bet sönder min arm i går nämligen. Inte det roligaste, nu är jag märkt för livet, haha.
Men det är väl så med valpar, jag kanske är för mycket på henne. Men vem kan motstå en sån söt liten boxer valp?
Not me ; )
Jag vet att jag är lame, men jag älskar Blue Water High! Så jävla bra  =D
BWH is the reason I get up so early in the morning now, haha. Bra egentligen, annars skulle jag vakna vid ett... som vanligt och då blir inte mami glad =P

Nu ska jag hem och... inte göra nått speciellt, som vanligt.
Varför kan inte någon komma hit så jag kan bli social för i helvete?
Alezz ska jag nog ringa... jopp jag gör nog det, inte för att hon är mycket socialare än mig, men hon är i alla fall en människa som man kan umgås med, haha.

Nu blev det ett längre inlägg ; ) wiho. Jag ska försöka vara bättre att skriva, jag lovar!!

♥Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0