Baloon dress

image32 
Hämtade hem min skolavslutnings klänning idag från Vero Moda.
359:- kostade den. Tycker den är jätte fin, till den ska jag nog ha svarta pumps eller ballerina. Vad tycker ni?
Bara det att nån minut efter jag kom hem gick ena axelbandet sönder -_- typiskt. Men får sy fast den igen sen.
 image33
Det är nån konstig bilförsäljare som håller på att bomba mej med samtal på mobilen.
NEJ jag har ingen egen bil jag är 14. Dom bah " Okej, men behöver du en ny bilförsäkring?"
Igen. "NEJ jag har ingen bil jag rä 14 och kommer nog inte behöva en bilförsäkringvförrän om 4 år, fatta?"
Ikväll blir det ESC. Hoppas ödlan Charlotte Perelli vinner =) Låten är faktiskt ganska bra. Bättre än Shady Lady iaf. Liksom vadå likadana?

Nu ska jag läsa andras bloggar och sedan ska jag plugga NO.
Kram!

♥Josefine


Kommentarer
Postat av: Sesse

Ta ballerina! Det är godare :)

2008-05-25 @ 02:14:14
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0