BikBok

Tjo, kom nyss från repningen med skolbandet, ska spela in skivan idag vid sex.
Vad tyckte ni förresten om novell saken ? Jag håller på och skriver fortsättning nu vare sig ni vill eller inte för jag är redan klar med mitt engelska projekt och har tråkigt =P
Mami ska hämta mig vid tjugo över ett då vi ska till tandläkaren och fixa lite med saken som pluppade ut igår. Haha, det lät lite konstigt, men jaa.
Kanske ska in en snabbis på BikBok också. Dom har fått in asgulliga klänningar och toppar.
Denna ville mamma att jag ska ha ist för min gula klänning från Vero Moda. Vad tycker ni? Jag tycker nog bättre om ballong klänningen. Men jag får väl testa den här Jeans Klänningen innan jag bestämmer mig.
image36
Denna ljusblå tunika tycker jag var asgullig.
image37
Men jag tycker bäst om den här urheta väskan. Grr ; )
image38

Men nu ska jag snart på lunch.
XoXo
♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0