Lediiiiiig!

Nej gud vilket dåligt samvete jag fick nu. Har inte skrivit på flera dagar.  Kom nyss från skolan (Ledig men går till skolan ;P haha) då jag repade med SOS. Det gick ganska segt i början, jag menar, vi hade ju precis vaknat och då kanske min röst inte låter perfekt :P
Mamma är snart klar med det senaste Gossip Girl avsnittet, längtar! Georgina har ju kommit hem och förstört allting så då måste jag se hur det går!
Och ikväll ska jag se Tornado avsnittet i Desperate Housewives som jag inte sett ännu. Och sedan det nästsista avsnittet av Dexter på sesong två. Men det måste komma ut mer annars dör jag av mitt DexterBeroende ;D haha.
Såg ni Pablo Fransisco igår på femman? Hur bra som helst alltså! haha, den killen är en underbar komiker!

Nej nog med TV. Måste plugga till proven också. Usch. Men det är nog mest Tyskan jag måste tills på fredag. Engelskan på torsdag kommer jag iaf klara men ska ändå titta igenom det lite grann.

image23

Puss!
 ♥Josefine


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Gillar du någon av designerna i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får en :)

2008-05-06 @ 14:43:45
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0