Saturday night

Ja, så blev det ryssland som vann då. Inte för att den var såååå bra. Men jag tyckte rätt att Greece, Armania & Turkey kom tätt där efter =)
To bad Perelli, good luck next year!
Var hemma hela kvällen själv idag, hade köpt en massa godis och chips och vipps försvann suget.
Brukar bli så jämt när jag ska äta : /
Whatever.
Joo, vad har jag gjort idag?
Jag var på stan och på Ica Maxi med papi, Will och Linn.
Sen solade jag samtidigt som jag pluggade.
Sedan joggade jag.
Kom hem, duschade ochn gjorde i ordning mig och sen stack familjen till Lindérs och jag promenerade till Ica handlade lite och kom i tid för Eurovision Song Contest.
I morgon ska jag till stallet vid tio och sedan vid två ska jag repa med skolbandet och efter det pluggning på gång.

Så, nu har ni lite koll vad som hänt   ; )
Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon och träffa sötaste Fiona älsklingen <'3

Josefine

Kommentarer
Postat av: Sesse

Grekland borde vunnit! För det var en väldigt bra låt! Och hon var snygg ^^

2008-05-25 @ 02:35:48
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0