Smilla!

Idag ska vi hämta Smilla =D tänkte blogga lite innan jag ska möta upp T.
Jag går bara halva dan, sedan kommer mami, papi, Linn & Will och hämtar mig. Det tar typ tre timmar härifrån Gävle till Strängness, men gud vad härligt när man är helt slut fråån resan och bli mött av ett dussin små boxer valpar hoppandes omkring en!
Men nu kommer de tråkiga nyheterna.
GPK undrade om jag ville rida ner hästarna till sommarbetet klockan fem idag. Jag kommer inte hem förren nått vid sex, sju. Gud vad besviken jag blev. Men jag ska meddela dom att jag rider Fiona tillbaka från sommarbetet iaf precis innan ridlägret ska börja. Och Strömsholm resan... Måste ringa Johanna och konfirmera att jag är med, men det kostar 200 kr, och jag har inte jätte mycket pengar just nu. Måste betala för mobilen, kläder och stolt och nykter biljett, det är jätte mycket som behöver betalas, så jag vet inte hur jag ska göra.
Det är ju liksom självklart att jag vill med och heja på GP's lag men...
Ja, ni ska inte behöva höra om min problems så jag ska logga ut nu och ta på mig favvoskorna från Dubai, dom som jag visade på bilden i går då jag hade fötterna upp i vädret =P
Äntligen kan man börja använda dom ute i det vackra vädret. Hörde att det skulle bli varmt och skömt hela helgen. NIIICE : D
Roligt att det blir fint under GD GIF.
image49Haha bjuder på den, blir nog den sista på mej, för bloggen kommer vara full av söta Smilla bilder efter idag!
Nej nu ska Linn ha datan, den sjuklingen och jag måste skynda mig. börjar om 20 min.

♥Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0