Smilla's Home!

Gissa vem som jag nyss fick massor av godnatt pussar av då?
That's right, Underbara fröken smilla <3

Ska visa lite bilder från kenneln. tog tre timmar att åka dit, samt att vi körde lite vilse, men utan PATD skulle jag inte klarat av resan ; ) Tog sju timmar innan vi var hemma igen så fatta lite jobbigt :P Inte bara för oss utan Smilla.
Men nu ska jag försöka förklara resan uppifrån och ner =)
So here we go:


image51
Gissa vilka som anföll mej så jag ramlade precis när man kom innanför dörren på Pibox Kennel då?
Ja, fem stycken söta små boxervalpar! Dom var åtta men tre har blivit sålda redan.
image52
Ja, det ser ut som om denna lilla valp sover men nej, nej. Hon biter med sina små gaddar på mina fossingar, haha.
image53
Jag älskar denna bild på Sessan, hon har en lite längre nos som gör att hon inte ser ut som en boxer, men jag tycker hon är jätte söt!
image54
Gissa vem som stog galen och hoppade desperat upp och ner för att också hälsa på besökarna med sina syskon? Smilla ofc =)
image55
Jag och Smilla. Vilka glansiga ögon jag fick helt plötsligt =P kanske för att jag äntligen blivit matte.
image58
Haha, vad kan man säga? Redan börjat ge mej käftsmällar ! <3
image57
Pussar som sagt =P
image59
Haha. ja, ignorera att jag målat lite i paint =P
image60
Ja, mobba henne inte för att hon ser ut så när hon är helt färdig efter hon lekt med sina syskon.
<3
image61
Mamma, Bellah (Mamman), och jag. oh shiet, vadå show off. (tröjan)
image62
Stannade i Säva vid en pizzeria brevid macken för att ta en paus och äta lite pommes och pizza och ofc Fanta! =)image63
I had to ;)
image64
Både jag och Smilla sussade sött på hemvägen. Smilla sov på Ankan Allan, medans jag drömde att Brendon Urie var på min skolavslutning och att jag hoppade ner från en scen och nästan dog om han inte fångat mej, hjälte ;)
Ska tacka honom när dom kommer nästa gång till Sverige, haha.
image65
Jag och Linn blev bara tvungen att ha lite roligt när jag hade kvicknat till.
image66
Vem är sötaste boxervalps tiken i världen då? SMILLA SMILLA SMILLA SMILLA
image67
Jaha, Din lilla fina blåa nyköpta korg med stjärnor räcker inte Lilla Fröken Smilla? Du måste sussa i puffarna istället =P
image68
Korgen =)
image69
Såklart man måste spela lite fotboll innan man lägger sig för att sova för natten.
I morgon är det en ny dag och andra dagen som en i familjen Ehren!


Nej nu måste även jag sussa :) Godnatt bloggen, skriver i morgon!

♥Josefine

Kommentarer
Postat av: Sesse

VILKEN SÖÖÖT HUND :D

2008-05-31 @ 00:23:36
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0