Sommar Sommar Sommar!!

Fatta vilket jävla härligt väder det är ute! Hur kan någon vilja sitta inne nu? Jaa, jag gör det nu för att jag ska skriva prao rapport. Fick gå från skolan tidigare också eftersom jag skulle till tandläkaren.
Jag kom på att på onsdag blir det grillfest hos Kent med skolbandet som en avslutning. Ska bli roligt =)
Ska nog ta och lägga upp dagens outfit idag tror jag... ska hämta kameran så kan ni titta in om en stund då det ligger uppe =P I dag blev det är sommaroutfit .

Haha, bild från pizza kvällen innan Farfar och Elizabeth åkte till Mallorca för inte så längesen.
Farfar bah: Oh titta vilken modell bild av Josefine! Den måste jag skicka till dig Jofa!
Ja, min farfar kallar mej så =) haha.
image39Ignorera min dubbel haka, haha =P
♥Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0