The Beat Of My Heart

Oh gud, jag  tycker att Frankie Muniz är assööööt! Tittade nyss klart på filmen "Agent Cody Banks" Fan vilken gullig film alltså! Jag är grymt avundsjuk på Hillay Duff som får kyssa honom i slutet eller till och med vara i närheten av  honom. Fast nu är han ju 23, har skägg och kör racerbilar ;D haha.
Men ändå =P
Måste nog gå och sova snart. Tänker drömma om den speciella personen som kommer att bli min kärlek. Vem du nu kommer vara, förmodligen Frankie, eftersom jag har hans ansikte i mitt huvud, men man vet ju aldrig vad som händer i drömmar, haha =)
Jag har faktiskt märkt att jag drömmer konstiga drömmar jämt.
Tex i natt drömde jag att jag hade sex med Seth Green, min första idol, haha, och innan jul någongång drömmde jag att jag hade sex med Gerard Way i soprummet på McDonald's.
Nej, nu ska jag sluta störa er med "my Weirdness". Ni tkr säkert att jag är det júst nu, så godnatt och puss :*

♥Josefine

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0