Tonight's the night :)

Ja som sagt, i kväll har Save Our Souls sin första spelning! Fan vad kul det ska bli! tre covers och en kvart i skolansmatsal, men liksom whatever! ;D Det är ändå en första spelning så det spelar ingen roll vart eller hur lång den är, haha. Bara inte vår trummis, Ellinor bangar.
Det blir
1. I saw your face   (Med Avain Attempt, inte den från Shrek)
2. Teenagers          ( Med My Chemical Romance)
3. Who Knew          ( med P!nk)

Sedan har vi ju skolbandet
1. Be my baby
2. Cheek to cheek
3. Hotel California

Japp! så ser min kväll ut i alla fall, eller en del av den. För klockan halv fyra när vi slutar ska vi direkt till musiksalen där vi bär ut alla saker, sedan rusar jag hem, tar något ätbart och sen snabbt till baka till Soundcheck klockan tio i fem. Kl halv sju börjar skolbandet och sedan SOS.

Ja, vi hade ju NO prov idag som jag satt och råplugga på till kl 12 på natten ( Det var därför jag inte hade tid att blogga) och så visar det sig att hälften jag pluggat på var något annat än provet, haha, underbart. Men jag försökte iaf mitt bästa och det räckte tydligen inte.
Just nu skriver jag prao rapport om hur det var på MC.
Jag längtar till stallet som faan nu!
Vill till Fiona <3
Ska ju till Strömsholm den 6 Juni med GPK för att heja på laget! Tar buss dit om vi blir tillräckligt många.
Men det är bara det att mötet om The Strömsholm trip är på torsdag klockan sex. Och gissa vad jag ska göra då?
Spela in skiva i studion i Valbo hela jävla kvällen. Asså måste jag ALLTID ha något i vägen?
Tydligen. Men det är inte så att det är tråkigt att spela in skiva, det är asroligt, bara det att jag vill så gärna gå på mötet också.
Men ja, de blir studion iaf. Kan inte missa detta tillfälle. C får gå på mötet och berätta att jag kommer, men är upptagen just då och hon få säga all information om resan till mig dagen efter.

Haha, ja nu kommer en väldigt underbar bild från praoen på MC då vi skulle ha fotbolls kläder på oss under fotbolls veckan.
image35 McFlurry FFS! =D<3


♥Josefine


Kommentarer
Postat av: Sesse

Något fel med att ha den som ringsingal ? :P
Snygg bild ;) HEJA SVERIGE :D

2008-05-28 @ 22:56:49
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0