Torsdag

I morgon är det två veckor kvar tills vi hämtar henne!! Vet, mycket tjat, men gud vad jag dör varje gång jag ser bilderna på henne!
Och det är 29 dagar kvar till skolavslutningen den 11. Längtar!
Idag efter skolan tänkte jag och F ta en jogging tur =) Najs, det har blivit liiite soligare. Men det skulle bli mycket moln den här veckan såg jag. Bajs! SOL SOL SOL KOM!
I morgon blir det fika på Coffé House By George med F på stan också.
Jag var helt borta i morse, för mamma väckte mig kvart i sju. Nya tider, hemskt,  men annars kommer jag försent. Innan vaknade jag halv åtta och jag möter upp T 5 i.
Jag och A håller på med ett engelska jobb om Amerika. Vi skriver top 10 favorites of American things.
McDonalds, South Park & Panic At The Disco finns med på listan.
Men nu blir det jobb!

image26Detta är även en goding jag skulle älska att ha i famnen, tyvärr blev hon såld. Så det fanns bara Smilla och en annan hane kvar i kullen.

♥Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0